Αποστολές και Επιστροφές

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Η αποστολή των προϊόντων γίνεται με εταιρεία courier που επιλέγει η platsas.gr εξασφαλίζοντας έτσι προνομιακές χρεώσεις για τους αγοραστές και ασφαλή μεταφορά των προϊόντων. Oi παράδοση της παραγγελίας γίνεται εντός 3 εργάσιμων ημερών, από Δευτέρα έως Παρασκευή 9.00πμ έως 5.00μμ.

Το κόστος μεταφορικών είναι : 3.00 ευρώ για όλη την Ελλάδα έως 2 κιλά και 1.00€ ανά επιπλέον κιλό.
Για παραγγελίες άνω των 100€ τα μεταφορικά έξοδα είναι δωρεάν.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Σε περίπτωση λανθασμένης αποστολής προϊόντος, η platsas.gr αναλαμβάνει πλήρως την αντικατάσταση και αποστολή του σωστού προϊόντος στον αγοραστή, καλύπτοντας εξ ολοκλήρου το κόστος αποστολής του, με την προϋπόθεση ότι το προϊόν θα επιστραφεί στην αρχική-εργοστασιακή του κατάσταση. Το αίτημα αντικατάστασης θα πρέπει να γίνει σε 3 ημέρες από την παραλαβή του λανθασμένου προϊόντος και αφού προηγηθεί επικοινωνία, τηλεφωνική ή μέσω mail από την μεριά του αγοραστή με την εταιρία. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή, του προς αντικατάσταση προϊόντος, θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν καθώς και πλήρη την συσκευασία του.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία από παράδοσης . Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

– Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

– Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.

– Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης .

– Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη με τραπεζικό έμβασμα στον λογαριασμό του πελάτη.

– Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ / ΑΛΛΑΓΗ
Η εταιρεία υποχρεούται να παρέχει το δικαίωμα αντικατάστασης σε περίπτωση που το προϊόν θεωρείται ελαττωματικό. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής θέλει να αλλάξει το εκάστοτε προϊόν, υποχρεούται να ακολουθήσει έναν από τους παρακάτω τρόπους:

Να προβεί στην επιστροφή του στην εταιρεία με μεταφορική εταιρεία (κούριερ) και στην πραγματοποίηση νέας παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή, το κόστος επιστροφής βαρύνει τον καταναλωτή.

Το κόστος αποστολής του νέου προϊόντος βαρύνει την εταιρεία.

Εάν ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας το κόστος επιστροφής βαρύνει την τελευταία. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό

Για να πραγματοποιηθεί επιστροφή του (ή των) αγορασθέντος (ή αγορασθέντων) προϊόντος (ή προϊόντων), ο πελάτης θα πρέπει να μεριμνήσει έτσι ώστε:

Το προϊόν να βρίσκεται εντός της αρχικής του συσκευασίας και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παρέλαβε, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια).

Η επιστροφή του προϊόντος να πραγματοποιηθεί εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.